Саме так можна сказати про тренінг «Просування власних послуг в мережі Інтернет», що відбувся 12.08.22 в м. Кропивницький в рамках проєкту Інституту соціокультурного менеджменту(ІСКМ) «Адаптація через культуру» *. Учасницями тренінгу стали 16 жінок-переселенок, які раніше проходили навчання з перукарської майстерності та масажу. Ці події широко висвітлювались ЗМІ, зокрема, такими як, Суспільне Кропивницький , Телеканалом Вітер та сайт ІСКМ. Тренеркою на заході стала відома експертка Олена Кваша.
Під час навчання розглядались теми, вивчення яких допоможе учасницям просувати власні послуги та бути успішними, а саме:
- Що таке інформація? Різновиди інформації.
- Повідомлення. Типи повідомлень
- Цільова аудиторія. Де її шукати?.
- Готуємо повідомлення для соціальних мереж.
- Що не треба робити в соціальних мережах?
- Що таке віральний контент?
Навчання відбувалось в інтерактивної формі та позитивної атмосфері. Чудовим доповненням тренінгових сесій став виступ «гостьового спікера» – підприємниці, директорки флористичної студії «Амелі» Варвари Діордієвої (м. Кропивницький) , яка розповіла про просування бізнес-ідеї в соціальних мережах «Шлях від ідеї до власного магазину».
По завершенню навчального заходу відбулись зустрічі-презентації:
- «Освітні можливості для ВПО» – Алексеєва Лариса, декан економічного факультету Економіко-технологічного інституту (ЕТІ), м. Кропивницький;
- «Можливості щодо відкриття власної справи» – про гранти від Агенції регіонального розвитку Кіровоградської області, директор установи, Олександр Гавриленко.
- Безкоштовна екскурсія для охочих до Музею мистецтв.
*В межах проєкту «Розбудова структур надання послуг та освітнього потенціалу для психосоціального забезпечення в Україні», який впроваджується GIZ за дорученням уряду Німеччини.